lördag 6 juli 2013

Dag 19 - CC eller CC-free?

Haloj!

Nu har jag kommit hem från mitt läger... Det var kul, och om någon undrar, det var ett läger för de som är gluten eller laktos intoleranta (jag är gluten, jag tål inte vete, korn och råg), men vi gjorde inte något speciellt för det. Väldigt intressant, eller hur?

DAG 19

CC eller CC-free?
Jag tycker båda är kul, men vissa saker vill jag ha i mitt spel. Grejer jag har köpt från store (jag räknar det som CC, men jag vet inte om alla gör det), till exempel min fina MultiTab, som jag helst inte vill dissa när jag köpt den för 500 simpoints. (För mig är det mycket.) Man klarar sig helt klart utan CC-hår och kläder, men ibland tröttnar jag på de "vanliga" simshåren som följer med från början.
Jag väljer trots det, CC-free. Det är roligt med, men det är lika kul utan. 

Fin bild, eller hur? Vilken glass vill du ha? Den kanske inte passar jättebra till det här inlägget, men det är sommar o jag är sugen på glass...

Nu har ju förresten Semesterparadis kommit. Har ni köpt det?
Jag ska köpa det efter sommaren, för jag kommer ändå inte kunna spela så mycket i sommar.

Det kanske inte blir något inlägg imorgon, men jag ska försöka...
Ses!
Hajsvajs
länge!

  1. Varför du började spela sims.
  2. Vilka spel har du?
  3. Vilket är ditt bästa expansionspaket och varför?
  4. Vad saknar du i spelet? Vad är du missnöjd med och varför?
  5. Tjejsimmar eller killsimmar?
  6. Vilken egenskap använder du mest?
  7. Ta bilder eller filma?
  8. Vilken låt på simliska är din favorit?
  9. Om du var en sim, vilka egenskaper hade du haft då?
  10. Det värsta expansionspaketet och varför?
  11. Vilket är dina simmars vanligaste yrke?
  12. Vilken är din favorit stad?
  13. Vilket är det vanligaste sättet dina simmar dör på?
  14. Saker du köpt från Store.
  15. Vilket yrke har du aldrig varit och varför?
  16. Legacys eller "vanligt" spelande?
  17. Vilken är den tråkigaste färdigheten?
  18. Vilket är ditt favoritspöke/sätt att dö på och varför?
  19. CC eller CC-free?
  20. Med eller utan fusk?
  21. Finns det någon egenskap du aldrig har använt? Varför har du aldrig använt den?
  22. Vilken är din favorit färdighet.
  23. Hur brukar du spela med dina simmar?
  24. Ladda ner simmar eller skapa egna?
  25. Den familj du spelar på mest nu.
  26. Sunset Valley eller Bridgeport?
  27. Vilken är din favorit bland övernaturliga varelserna (ex. vampyr m.m.)?
  28. Vilken livslång önskan: Omgiven av familjen eller superpopulär?
  29. Vilken är din favorit bland åldersstadierna?
  30. Om inte Sims, vilket spel då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar