söndag 26 maj 2013

Historia!

Haloj!

Jag hade tänkt göra en "Historia".
Jag har kommit på en handling och ni ska få läsa lite om huvudpersonerna:

Lova bor ensam med sin pappa och farmor ända sedan hennes mamma flyttat från dem. Hon är liten, men det märks att hon saknar sin mamma precis lika mycket som sin pappa. Fast egentligen är det nog inte det att hon saknar henne, hon saknar den glada och sociala pappa som han var innan hennes mamma försvann. När hennes pappa börjar jobba mer än vanligt, som är redan är mycket, börjar Lovas farmor undra om något är fel. 
"Vad gör min son egentligen på dagarna medan jag sköter min trädgård och Lova?"

Jag hoppas att det verkar bra, fast om den verkar väldigt dålig ändrar jag den lite!
Liten bild på Lova:

Ses snart!
Hajsvajs
länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar