onsdag 16 oktober 2013

Småbarnsutmaning!

11
Haloj!

Jag har inte bloggat på länge nu, för jag har inte riktigt haft tid. Jag försöker göra fler inlägg senare!

I fredags hade jag studiedag, så då tycker jag helt enkelt att jag kunde använda min förmiddag till att spela lite sims... Men jag tycker att det är kul med utmaningar, så jag googlade på det, och hittade en hemsida! Det var egentligen en Wiki, men den var bra ändå. Du hittar den >HÄR<
Så här är det alltså:

1 Vuxen, 7 Småbarn. Det här är en extremt utmanande, men gör 1 förälder med egenskaper som familjeinriktad och god (det gör utmaningen lättare). Gör 7 småbarn i hushållet. Kolla om föräldern kan ta hand om alla och göra så att alla 7 småbarn åldras utan att någon Socialarbetare kommer och tar de.

Japp, då är det bara att börja.
Vi börjar med tjejerna.
Detta är Timotej.
Jag tycker själv att hon är väldigt gullig, hehe.
 Det här är Rosalie och Rosmarie, de är ganska lika...
 Basilika...
 ...och sist, killarna. Från vänster är det Timjan, Oregano och Björk.
 När den vuxna tanten höll på att fixa med barnen, kom en maskot o skulle fota sig med henne.
 Hela tiden...
 Detta är ingenting...
 Var är resten av dessa barn?
 Jag sålde några bänkar och fick råd med en barnvakt... Det var nödvändigt (kolla simsgrejen ovanför hennes huvud)
Senare skulle tanten åka till jobbet, o då kom barnvakten tillbaka. Det var nog bra...
Annars skulle barnen inte överlevt... Tror jag. Eller så hade hon klarat att ta hand om de. Fast jag tror inte det.

Det här var nog egentligen ett ganska tråkigt inlägg...
Men jag ska försöka göra roligare senare i veckan!
Ses!
Hajsvajs
länge!

2 kommentarer:

  1. Det skulle jag aldrig klara... klarar inte ens av ett småbarn haha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var lite svårt (måste erkänna).. Jag blev så stressad att jag stängde av tredjedagen, hehe...

      Radera