lördag 16 november 2013

Jag har gjort ett hus!

Haloj!

Jag är jättestolt, för jag har gjort ett hus! Självklart skulle jag glömma fönsterna, men efter att jag satt dit några blev det bra!
Jag gjorde en sim också, men jag presenterar hen i ett annat inlägg!

HUSET
 Översikt
Alla rum, ovanifrån.
Alla rum sitter ihop, utom badrummet. Tanken är att det ska vara som en slags lägenhet, fast i ett hus. Två vuxna personer skulle kunna bo här, eller bara en sim ensam.
 Sovrumsdelen
Om någon undrar varför gosedjuret är där, så kommer ni att förstå det senare, när jag presenterar simmen som bor där just nu.
Det ser lite konstigt ut när simmen ska lägga sig, och när den "slappar". Simmens ben hamnar i nattduksbordet (när den sitter på sängkanten), och simmens huvud  är i sänggrejen närmast väggen (glamt vad det heter), när den slappar.
 Sovrumsdelen och vardagsrumsdelen
Det blev tyvärr så att man kan gå igenom soffans ände - den som är närmas golvlampan. Annars funkar allt bra.
 Köket
Det fungerar jättebra, ingenting gick fel, varken när simmen fick ta ut mat ur kylen, laga våfflor eller sätta in i diskmaskinen.
 Matsalsdelen
Stolarna funkar bra och så, simmen går inte in i bordet när den sätter sig eller så.
 Matsalsdelen, arbets-delen och hallen
Badrummet
Det var lite svårt att få in allt, därför blev det flera bilder.
Handfatet fungerar bra, det är bara duschen som det är fel på. Simmen går igenom väggen när den ska duscha, men själva duschningen fungerar bra!

Ses!
Hajsvajs
länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar