tisdag 5 november 2013

Lite allt möjligt...

Haloj!

Jag är ledsen för att förra inlägget blev lite konstigt, men jag planerade att göra ett till tips, men hade inte tid. Fast nu har jag märkt att jag inte direkt är ensam om att ha tagit en liten paus under höstlovet...
Man nu kör jag igång igen. Problemet är bara det att jag inte kan göra något, för jag har inte spelat sims på evigheter (känns det som).

Men, en grej måste jag tipsa om. Om ni inte visste det fyller hemsidan Simcredible 10 år (det är jättemycket enligt mig). Jag har tipsat om den hemsidan förut, men grejen är den att de har gjort en liten "kalender". Den är slut, men du kan fortfarande ladda ner prylarna. du trycker först på tårtan med 10:an. För att kolla på grejerna trycker du på "+ Zoom +". För att ladda ner håller du musen över grejen du vill ladda ner så att det kommer ett paket där istället. Då vet du att du är rätt och trycker på paketet för att ladda ner.
Om du undrar varför jag skriver så noggrant, är det för att jag inte fattade ett dugg först. Det tog mig flera dagar att hitta vart men skulle trycka för att komma till grejerna...

En annan grej är att jag funderar om jag ska göra en "historia" eller "berättelse". Jag har nämligen blivit lite inspirerad av bloggen juliasims3, som har gjort massor av bra historier! Det gick inte så bra för mig med "Lova mig", men det beror nog på att jag inte hade en enda idé om vad som skulle hända. Eller jo, i stora drag, men historien gick nog inte i den riktningen jag ville, om man säger så...


Ses!
Hajsvajs
länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar