måndag 2 december 2013

DECEMBER

Haloj!

Som ni vet är det december, vilket betyder att det snart är jul. Jag vill gärna göra något extra, men jag känner att jag inte har tid just nu. I vilket fall är det snart vinter, och därför har jag bytt bakgrund på bloggen. Jag har inte haft tid att göra en header, men jag ska försöka hinna i helgen!

Jag ville också säga att jag inte har försvunnit, och att jag är jättestolt över att det är någon som faktiskt vill läsa min blogg. Även om det sällan händer att någon kommenterar, så spelar det inte så mycket roll. Jag håller ju på med bloggen som en kul grej, inte för att jag ska få högsta besöksstatistiken. Jag blir ju bara glad om jag får dela med mig av det jag gör! :)
Tack!

2 kommentarer:

  1. Tycker det både blev fint och mysigare med den nya bakgrunden, den passar verkligen in! :-)

    SvaraRadera