tisdag 14 januari 2014

Familjen Groj - Generation 1, del 10

Halloj!

Nu har jag äntligen fått allt att funka, det var fullt i mappen för screenshots (jag gillar verkligen inte att radera saker, så allt är kvar ändå :]). Det blir inte ett särskilt långt inlägg, men det är lite svårt annars.

 Det är lördag, en väldigt vanlig vårdag med regn.
 Ellie bestämmer sig för att besöka sin dejt från skolbalen (de är ihop nu). Medan hon väntar på att de ska komma hem skördar hon lite i trädgården.
 Så fort hans familj är hemma går hon in. Hon får en kram av "honom". ♥ (Jag vet inte vad han heter)
 Helt plötsligt får Ellie för sig att göra en "svängkyss". Jag udrar om hon skulle orkar bära honom irl...
 Edvin är inte heller hemma, utan på besök hos en tjej. Tjejen i fråga bor i de "rika" trakterna av Riverview.
 Dock märker Edvin snart att de inte är särskilt lika, och lämnar huset.
 Hemma i huset umgås men sin ärade flickvän (som jag inte heller kan namnet på). Hon verkar tycka att det är kul med svängkyssar hon med.
 Ellie blir också svängkysst, inne på toaletten. Jag börjar snart tro att det är normalt att göra svängkyssar.
 Ellie som alltid går runt med förlovningsringar i fall att hon skulle vilja fria till någon, går ner på knä och friar till sin älskade. Det var nog en lika positiv överraskning för honom som för Ellie själv.
 Och sedan är det dags för en kram ♥
 Kvinnan är "hans" mamma, men mannen vet jag inte vem det är..?
 Ellie passar på att fråga sin numera trolovades mamma om hennes sons hand.
 Jag tror att hon kände sig tvungen att säga jag, annars hade Ellie kanske sagt till mammans man att hon var otrogen. Eller också tyckte hon det var okej. Kanske det sista. Eller det första..?
 Ellie har sovit över hos familjen, och vaknar denna söndagsmorgon medveten om att hon inte har gjort sin läxa.
 Hemma i huset har Viktor fått humörsvängningar. Han började bråka med "barnvakten".
 Sedan anklagade han henne för att vara otrogen...
 ... därefter gjorde han slut.
 Trots detta försöker han att släta över allt, vilket misslyckas helt.
 Det hela slutar med att dörrar slås igen och "exflickvännen" springer ut ur huset.
Ellie som var medveten om sin ogjorda läxa, gör den sent samma dag, fortfarande i pyjamas och hemma hos "honom".

Jag vet att det är dåligt att jag inte kan namnen, men jag gör mitt bästa. Jag är mycket bättre om någon säger sitt namn, men mina simmar presenterar sig aldrig...

Ses!
Hajsvajs
länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar