onsdag 4 september 2013

Familjen Groj - Generation 1, del 2

Haloj!

Nu kommer en till del av Familjen Groj! Förra delen hittar du >>HÄR<<.

  Så fort Darrin kommer hem vill han gosa med sin dotter.
 Jannet vill också det, även om hon egentligen inte gillar barn.
 Detta är Jannet efter att hon läst ut en kokbok.
 Du är väldigt normal, tycker jag. "Tack Gud, för att jag har läst ut denna bok".
 Eftersom familjen inte har de mest högkvalitativa prylarna, bestämmer sig Jannet för att lära sig fördigheten "Händig" och uppgraderar toaletten.
 Sedan blir hon tvungen att kräkas, men hon vet inte riktigt om det är för att toan stinker eller om det är något annat...
 Några dagar senare får hon svaret! Hon är gravid!
 Fin bild som jag ville ha med (jag vet att den inte är det)
 Jannet ordnar en god middag med sushi för att berätta för Darrin att hon är gravid. Han verkar i alla fall tycka att maten är god...
 Jannet passar på att bjuda hem en jobbkompis på skördefesten, vilket för övrigt också är Ellies, deras dotters, födelsedagskalas.
Men mitt i alltihopa blir det dags för Jannet att åka till sjukhuset!
Denna gång blir det två tvillingpojkar vid namn Edvin och Viktor.
 Trots de två nya i familjen får Ellie lika mycket uppmärksamhet av mamma och pappa, eller åtminstone av pappa.
 Och så är det dags för Edvin och Viktor att fylla år! Det här är Viktor, om någon undrar.
 Edvins tur! Fast Viktor får all uppmärksamhet med sitt hungriga skrik...
 Viktor är arvinge! Som ni ser har han både sin mammas lila hår och lysgröna ögon.
(Om någon undrar fick Viktor ställa sig vid spegeln och byta frisyr, dessutom ser bilden ut som den gör för jag ville testa...)
 Här har vi alla barn och även deras mamma. Man ser det inte, men Edvin är väldigt lik sin pappa i bruna ögon och brunt hår...
Plötsligt får Jannet för sig att fixa familjens dörrklocka till ett konstigt pling, men lyckas inte helt, så hon tar bort det.
Jag har inte visat er huset, men så här ser det ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar