tisdag 10 september 2013

Familjen Groj - Generation 1, del 3

Haloj!

Jag har varit jättedålig på att blogga nu, men jag har inte haft lust att spela sims och jag ska på klassresa till Jämtland imorgon (till lördag), så ni kan nog inte räkna med något inlägg då heller... Jag ska försöka göra några inlägg nu! Skriv gärna om ni vill läsa om något speciellt!

FAMILJEN GROJ

Dagen därpå är det snöflingedag och Darrin går ut för att bygga en snögubbe. 
 Han frågar självklart Jannet också, men hon säger att någon måste ta hand om barnen också.
 Så här blev Darrins snögubbe... Egentligen tyckte jag bara om bilden...
 Men Darrin är sugen på att vara ute lite till, så han åker till  stadens vinterfestival och gör en snögubbe där.
 Är det jobbigt att ta sig upp Darrin?
 Ja, detta är min fullständigt normala sim som pekar på en... en snöflinga?
 Det är som sagt snöflingedag denna dag, men det är också Ellies födelsedag!
 Mamma Jannet "plockar upp" Ellie för att hon ska få blåsa ut ljusen sammtidigt som det tydligen är pappa Darrins tur att öppna...
 Han verkar tycka det är viktigare än sin dotters födelsedag...
 ♥Den här bilden gillar jag♥
De är iaf framme vid tårtan...
 Älskar Ellies min, "kan jag blåsa ut ljusen nu?"
 "När du vill, mitt födelsedagsbarn."
 Ellie blåser ut ljusen...
 ... och hon har tydligen fyllt två år, jag visste inte att man började skolan då..?
 "Hejhej!"
 Å hej! Kom igen nu då!
Detta är Ellie efter födelsedagen. Hon blev ganska söt iaf (inte denna bild), fast hon borde få byta hårfärg när hon blir tonåring... Fattar inte hur hon fick den!?


Vet att det blev lite kort, men jag har inte hunnit spela längre än så! :)

Ses!
Hajsvajs

länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar