söndag 2 mars 2014

Familjen Groj - Nya huset

Halloj!

Detta är inte någon egentligen "del", utan bara bilder på deras nya hus!
Jag ber om ursäkt för att jag inte bloggat på ett tag, men vi som bor i Stockholms län har haft sportlov denna vecka, och jag har inte haft tillgång till någon dator! :)

 Detta är framsidan, inte så tydligt eftersom det är mörkt, men helt klart bästa bilden jag hade.
 Köket
I senare inlägg kommer du märka att det är ett annat bord och andra stolar eftersom de inte kunde ställa ner tallrikarna på ena sidan. Jag är ganska nöjd, kök är inte min specialite direkt... :)
Badrum 1
Badrum 2
Jannets och Darrins sovrum
Det är lite tomt på väggarna, men jag har föröskt lägga till andra detaljer. De har det största rummet, men jag antar att det inte är någon fara med de andra... :D
Ellies rum
Det är litet och var därför svårt att ta bilder, men det finns en säng längst in i rummet, vet inte riktigt hur jag ska förklara... :/
Markus och Olles rum
Det är helt tomt, men rummet är litet och de har stora intressen... :)
Edvins och Viktors rum
De fick ett staffli i sitt rum eftersom Viktor är konstnärlig, annars är det tomt. De fyller snart år och jag väntar lite med att inreda.
 Vardagsrum/TV-rum
Jag ska vara ärlig och säga att jag är stolt över det här rummet. Trots att tvillingrummen kom på bekostnad av detta rum, är jag nöjd. De har en TV och fick lite pengar över!
Baksidan
Baksidan har en fin (okänt) liten trädgård men en väldigt ful fin blomma som man kan dansa med... Familjen fick dessutom en grill!

Det är det som jag har tagit bild på och jag hoppas att det inte var för otydligt!

Ses!
Hajsvajs

länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar