tisdag 13 augusti 2013

Dag 21, Dag 22 och Dag 23

Haloj!

Jag är ledsen att det inte blev något inlägg igår, men den här utmaningen var lite svår, och dessutom köpte jag Semesterparadis igår... Man måste ju testa det... Dessutom har jag haft lite problem med "Dag 21"

DAG 21

Finns det någon egenskap du aldrig använt? Varför?
Hehe, jag måste nog kolla det...

  • Aldrig naken - Det är inte direkt något som jag är, vill vara eller tycker passar mina simmar.
  • Barnslig - Nästan alla mina simmar har barn, eller så planerar jag det åt dem. Det betyder väl att jag tycker att de är vuxna...
  • Fegis - Varför ska man vara feg? Det spelar inte så stor roll om man är det eller inte? Om man inte är modig är man väl fegare än en som är modig?
  • Grinig - Jag vill inte att mina simmar ska gnälla, vem gillar gnälliga simmar?
  • Hatar naturen - Vem gillar inte naturen?
  • Hetlevrad - Jag tycker inte att det passar simmarna jag gör!
  • Hydrofob - Mina simmar badar nästan aldrig, men om de har pool, brukar de älska att bada...
  • Inget sinne för humor - Det känns lite onödigt, det finns andra egenskaper som jag helre vill ha!
  • Lättsovare - Vad ska jag göra med mina föräldrar om de inte kan sova?!
  • Neurotisk - Jag vet inte riktigt...
  • Opassande - Alla säger väll fel saker vid fel till fällen ibland? Eller?
  • Oturlig - Jag är ganska tursam själv, varför ska mina simmar vara motsatsen till mig? Det vill jag inte!
  • (Sjöman - Jag har inte hunnit...)
  • Tål inte konst - Jag tycker att alla ska gilla konst! Det är inte något fel!
  • (Upprorisk - Jag har ingen aning...)
  • Överkänslig - Simmarna blir förmodligen ganska jobbiga då...
Det var ganska många... Borde nog variera mig lite mer...

DAG 22

Vilken är din favorit-färdighet?
Det är nog Matlagning eller Målning. De är roliga och de ger något, på sätt o vis. Jag väljer nog Målning. Den är roligt att se vad det blir för tavlor simmarna målar m.m. När simmen utvecklats lite kan den gör porträtt, det är roligt!

DAG 23

Hur brukar du spela med dina simmar?
Jag brukar göra så att de får lyckade jobb o familjer. Det händer sällan att någon dör eller så... Jag spelar egentligen ganska seriöst, det ska gå bra för mina simmar! Jag ska få välja egenskaper åt barnen, de ska kunna jobba med vad de vill...
Det här var nog egentligen inte en så intressant utmaning..!








En liten bild från Semesterparadis... 

Ses!
Hajsvajs
länge!


  1. Varför du började spela sims.
  2. Vilka spel har du?
  3. Vilket är ditt bästa expansionspaket och varför?
  4. Vad saknar du i spelet? Vad är du missnöjd med och varför?
  5. Tjejsimmar eller killsimmar?
  6. Vilken egenskap använder du mest?
  7. Ta bilder eller filma?
  8. Vilken låt på simliska är din favorit?
  9. Om du var en sim, vilka egenskaper hade du haft då?
  10. Det värsta expansionspaketet och varför?
  11. Vilket är dina simmars vanligaste yrke?
  12. Vilken är din favorit stad?
  13. Vilket är det vanligaste sättet dina simmar dör på?
  14. Saker du köpt från Store.
  15. Vilket yrke har du aldrig varit och varför?
  16. Legacys eller "vanligt" spelande?
  17. Vilken är den tråkigaste färdigheten?
  18. Vilket är ditt favoritspöke/sätt att dö på och varför?
  19. CC eller CC-free?
  20. Med eller utan fusk?
  21. Finns det någon egenskap du aldrig har använt? Varför har du aldrig använt den?
  22. Vilken är din favorit-färdighet.
  23. Hur brukar du spela med dina simmar?
  24. Ladda ner simmar eller skapa egna?
  25. Den familj du spelar på mest nu.
  26. Sunset Valley eller Bridgeport?
  27. Vilken är din favorit bland övernaturliga varelserna (ex. vampyr m.m.)?
  28. Vilken livslång önskan: Omgiven av familjen eller superpopulär?
  29. Vilken är din favorit bland åldersstadierna?
  30. Om inte Sims, vilket spel då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar