fredag 23 augusti 2013

NY IDE!

Haloj!

Just nu känner jag mig bäst i världen, för jag har kommit på (enligt mig) världens bästa idé!
Alltså, själv idén är att jag har ett speciellt inlägg en gång i veckan. Ett önskat inlägg, en historia, en tävling, vadsomhelst! Jag hade först tänkt det som ett fredagsinlägg, men jag vet inte om det borde vara ett måndagsinlägg? Jag menar inte att ni typ älskar min blogg, men ingen älskar väll måndagar mer än ett inlägg som är kul att läsa? Alltså, antingen får fredagarna ett bra inlägg, för att det är fredag, eller så blir det ett måndagsinlägg för att man ska ha nåt att läsa på måndagen. Vad tycker ni?
I vilket fall blir det inte idag eller på måndag, även om jag såklart ska göra vanliga inlägg ändå. 
Ni får jättegärna göra förslag(/önskningar)! Annars får jag nog välja...

Hoppas ni tyckte att det var en bra idé!

(Jag vet att bilden ser skum ut)

Som ni antagligen vet har EA även lagt ut en video på youtube om The sims 4. Jag ska nu göra ett inlägg om the sims 4, som antagligen kommer att bli läsbart någon gång i helgen! :)
Vore kul att veta vad ni tycker!

Ses!
Hajsvajs
länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar