torsdag 22 augusti 2013

DAG 30 - OM INTE SIMS, VILKET SPEL DÅ?

Haloj!

Jätteledsen för att jag inte gjorde det här inlägget i förrgår, men vi har haft problem med internet, det funkade inte. Om min text nedan är lite halvtramsig, så är det för att jag är speedad, imorgon är det fredag och jag kommer väl bli trött snart...

DAG 30

Om inte Sims, vilket spel då?
Jag tror inte att jag skulle spelat något alls. Jag hade väl suttit hemma o glott på "Pretty Little Liars" hela dagarna (inte för att jag gillar det, men det är ju det alla andra som inte spelar sims gör). Det ända jag kan tänka mig är Minecraft, men det är inte så kul egentligen. Alltså: Jag skulle vara helt nördig (vilken sort som helst, fotboll, bok, Harry Potter eller Hungerspelen, smink, Minecraft...). Om man inte spelar sims är man nörd. Punkt slut. Jag hade väl helt enkelt nördat något annat. Så är det. Men sims finns alltid i ens hjärta... Hehe, en kul historia (enligt mig) som jag kom att tänka på nu...
Det var så här att en FIFA/fotbolls-nörd och jag diskuterade vilket spel som är bäst, Fifa eller Sims. Sedan skulle vi gå till maten (Fifa-nörden går i min klass), så då sa jag att det ändå är samma företag som äger båda, så det spelar ingen roll. Nörden sa: "VA?" "Jo, så är det", sa jag. "Knappast", sa nörden. "Jo, och eftersom jag visste det är Sims bäst". "Va, nej!?"
Ingen kommer fatta men, det var kul när det hände... Sedan skulle han fråga sin kompis, så jag frågade min (som också spelar sims). Jag hade helt klart rätt! Eller hur?

Ses!
Hajsvajs
länge!

  1. Varför du började spela sims.
  2. Vilka spel har du?
  3. Vilket är ditt bästa expansionspaket och varför?
  4. Vad saknar du i spelet? Vad är du missnöjd med och varför?
  5. Tjejsimmar eller killsimmar?
  6. Vilken egenskap använder du mest?
  7. Ta bilder eller filma?
  8. Vilken låt på simliska är din favorit?
  9. Om du var en sim, vilka egenskaper hade du haft då?
  10. Det värsta expansionspaketet och varför?
  11. Vilket är dina simmars vanligaste yrke?
  12. Vilken är din favorit stad?
  13. Vilket är det vanligaste sättet dina simmar dör på?
  14. Saker du köpt från Store.
  15. Vilket yrke har du aldrig varit och varför?
  16. Legacys eller "vanligt" spelande?
  17. Vilken är den tråkigaste färdigheten?
  18. Vilket är ditt favoritspöke/sätt att dö på och varför?
  19. CC eller CC-free?
  20. Med eller utan fusk?
  21. Finns det någon egenskap du aldrig har använt? Varför har du aldrig använt den?
  22. Vilken är din favorit-färdighet.
  23. Hur brukar du spela med dina simmar?
  24. Ladda ner simmar eller skapa egna?
  25. Den familj du spelar på mest nu.
  26. Sunset Valley eller Bridgeport?
  27. Vilken är din favorit bland övernaturliga varelserna (ex. vampyr m.m.)?
  28. Vilken livslång önskan: Omgiven av familjen eller superpopulär?
  29. Vilken är din favorit bland åldersstadierna?
  30. Om inte Sims, vilket spel då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar