fredag 30 augusti 2013

The Sims 4

Haloj!

Som jag skrev i fredags, hade jag tänkt göra ett inlägg om The Sims 4. Det här fick väll bli mitt "fredags-inlägg" den här veckan antar jag. Jag är ledsen att det inte kommit tidigare, men jag har precis börjat sexan (jag vet att det egentligen inte är så mycket), och jag ska få betyg senare, så jag prioriterar läxor o skolarbete före bloggen...
Nu kan vi väll ta o börja!
Vi börjar helt enkelt med det första vi "fick".
Efter den här "bilden" trodde ju alla att det var något speciellt med ögonen, men nu när vi fått se videon är det klart för oss att det är känslor det handlar om. Även om det inte är något fel på ögonen, så var nog känslor bättre.
Nu tycker jag att det är dags för "första" videon.
Den här videon är inte så kul, tycker jag, men jag tror att grejen med filmen var att visa simmarna och några speciella rörelser, typ tjejen i rosa tröjas gångstil. Det var ändå rolig "story", trots att de inte hade så lång tid med simmarna.
Den andra videon är den här:
Den här var roligare, och man fick veta mer om själva simmarna.
Det verkar kul med känslorna, till exempel "deprimerad". Voodoo-dockan verkar kul, men jag skulle nog inte använda den när jag spelade...
Efter att ha kollat på den ville jag veta mer om "Create-a-Sim", så jag letade upp en video som visade hur man kunde göra en sim, och jag hittade en ganska bra faktiskt! De visade trailer i början OCH i slutet, det kom in några som hade vunnit något (okänt vad) och så svarade de på frågor. Om ni vill hoppa över trailer, gå till 1:59.
Som ni kanske hörde, så ska det vara en The sims (okänt) live broadcast den 16:de september! Den måste man se alltså! Tänk om det är en live broadcast för The Sims 4! Det vore väldigt coolt!

Jag tycker att det verkar jättekul med ett riktigt nytt Sims-spel!
Den enda grejen som jag har sett som jag tycker är dålig, är att det inte verkar komma på Mac. Det verkar skumt, tycker jag, och jag är dessutom inte helt säker på om det är så.

Vanliga Sims 3: Hur tycker ni att "In i framtiden" verkar?
Nu ska jag göra inlägg för resten av veckan!

Ses!
Hajsvajs

länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar