måndag 19 augusti 2013

Dag 26 - Sunset Valley eller Bridgeport?

Haloj!

Jag är jätteledsen att jag inte gjort nåt inlägg på länge, men jag börjar skolan imorgon, så idag är sista dagen på sommarlovet för mig... Hoppas ni fattar. Jag ska försöka göra fler inlägg senare i veckan istället!
Imorgon är förresten sista dagen för utmaningen!

DAG 26

Sunset Valley eller Bridgeport?
Sunset Valley, helt klart! Jag tyckte att Bridgeport var kul ett tag, men jag tröttnade sen. Sunset Valley är en trevlig liten stad och eftersom det är den första känns den speciell och mest välgjord. Jag menar inte att de andra inte är det, det är de, men Sunset Valley är jättefin och så!
Jag gillar dessutom att de flesta städer i sims är småstäder, vilket Bridgeport inte är. En kul grej med Bridgeport, är att det finns en stad i USA nära New York, som heter Bridgeport! Ni kanske visste det, men det är kul (tycker jag)!



DAG 27

Vilken är din favorit bland övernaturliga varelser?
Jag tycker nog enhörning. De är normalast (enligt mig), men de är ändå speciella. Jag tycker egentligen inte om att det finns så många övernaturliga gubbar i sims (därför jag inte köpt övernaturligt), men enhörningen är inte lika speciell, den kan inte göra så mycket jättespeciellt (typ suga blod).

(Förlåt att bilden är mörk)

DAG 28

Vilken livslång önskan: Omgiven av familjen eller superpopulär?
Jag tycker nog omgiven av familjen. Det är kul att "uppfostra" barn i sims, men jag tycker att det är jobbigt att gå ut på stan o lära känna alla... Det är dessutom inte direkt samma sak med vänner i sims som vänner irl. Ganska olika saker faktiskt...

Jag tror inte ni har sett den här familjen... Men ni kommer få!

DAG 29

Vilken är din favorit bland åldersstadierna?
Tonåring eller Ungdom. Tonåring för att simmarna lätt skaffar sig många vänner (i skolan), och då kan de ha fest. Dessutom kan tonårssimmar göra mycket som ungdoms och-vuxensimmar kan göra.
Ungdom för att... (hmm...) det är kul när de är ungdommar. En del av mina simmar skaffar barn när de är ungdomar, då är det kul. De jobbar samtidigt som de måste ta han om en liten unge! Det blir mer utmaning då.
Jag väljer nog Ungdom.
  1. Varför du började spela sims.
  2. Vilka spel har du?
  3. Vilket är ditt bästa expansionspaket och varför?
  4. Vad saknar du i spelet? Vad är du missnöjd med och varför?
  5. Tjejsimmar eller killsimmar?
  6. Vilken egenskap använder du mest?
  7. Ta bilder eller filma?
  8. Vilken låt på simliska är din favorit?
  9. Om du var en sim, vilka egenskaper hade du haft då?
  10. Det värsta expansionspaketet och varför?
  11. Vilket är dina simmars vanligaste yrke?
  12. Vilken är din favorit stad?
  13. Vilket är det vanligaste sättet dina simmar dör på?
  14. Saker du köpt från Store.
  15. Vilket yrke har du aldrig varit och varför?
  16. Legacys eller "vanligt" spelande?
  17. Vilken är den tråkigaste färdigheten?
  18. Vilket är ditt favoritspöke/sätt att dö på och varför?
  19. CC eller CC-free?
  20. Med eller utan fusk?
  21. Finns det någon egenskap du aldrig har använt? Varför har du aldrig använt den?
  22. Vilken är din favorit-färdighet.
  23. Hur brukar du spela med dina simmar?
  24. Ladda ner simmar eller skapa egna?
  25. Den familj du spelar på mest nu.
  26. Sunset Valley eller Bridgeport?
  27. Vilken är din favorit bland övernaturliga varelserna (ex. vampyr m.m.)?
  28. Vilken livslång önskan: Omgiven av familjen eller superpopulär?
  29. Vilken är din favorit bland åldersstadierna?
  30. Om inte Sims, vilket spel då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar