onsdag 26 juni 2013

Dag 12 - Vilken är din favorit stad?

Haloj!

DAG 12

Vilken är din favorit stad?
Mina favorit städer är nog Sunset Valley, Världen som följer med Husdjur, Riverview och Paris Nouveau. Men jag ska välja en stad. Sunset Valley är den första staden, men också den mest välskapta staden. Världen som förljer med husdjur är mysig och har mysiga invånare, men husen och tomterna är inte riktigt de jag tycker bäst om. Riverview är också en mysig stad, som man kan ladda ner gratis från store här. Paris Nouveau kommer från Exchange, men den är stor med stora tomter som passar för Legacy. Dock saknar den många saker som man måste lägga till själv. Då menar jag att man inte kan ha jobb inom allt som man vill. Det finns ingen tjuvgrej, såvitt jag vet.

Jag tycker nog bäst om Riverview. Jag tipsar verkligen om att ladda ner den om man inte redan har det!

En bild från Riverview, jag äger inte bilden, den kommer från The Sims 3 store

Ses!
Hajsvajs
länge!
  1. Varför du började spela sims.
  2. Vilka spel har du?
  3. Vilket är ditt bästa expansionspaket och varför?
  4. Vad saknar du i spelet? Vad är du missnöjd med och varför?
  5. Tjejsimmar eller killsimmar?
  6. Vilken egenskap använder du mest?
  7. Ta bilder eller filma?
  8. Vilken låt på simliska är din favorit?
  9. Om du var en sim, vilka egenskaper hade du haft då?
  10. Det värsta expansionspaketet och varför?
  11. Vilket är dina simmars vanligaste yrke?
  12. Vilken är din favorit stad?
  13. Vilket är det vanligaste sättet dina simmar dör på?
  14. Saker du köpt från Store.
  15. Vilket yrke har du aldrig varit och varför?
  16. Legacys eller "vanligt" spelande?
  17. Vilken är den tråkigaste färdigheten?
  18. Vilket är ditt favoritspöke/sätt att dö på och varför?
  19. CC eller CC-free?
  20. Med eller utan fusk?
  21. Finns det någon egenskap du aldrig har använt? Varför har du aldrig använt den?
  22. Vilken är din favorit färdighet.
  23. Hur brukar du spela med dina simmar?
  24. Ladda ner simmar eller skapa egna?
  25. Den familj du spelar på mest nu.
  26. Sunset Valley eller Bridgeport?
  27. Vilken är din favorit bland övernaturliga varelserna (ex. vampyr m.m.)?
  28. Vilken livslång önskan: Omgiven av familjen eller superpopulär?
  29. Vilken är din favorit bland åldersstadierna?
  30. Om inte Sims, vilket spel då?

1 kommentar: