fredag 28 juni 2013

Dag 14 - Saker du köpt från store

Haloj!

DAG 14

Saker du köpt från store
Jag har inte köpt så jättemycket, men jag tog bild på allt jag köpt/fått genom limited edition.
 Mat och matbord m.m.
Grill: Prestation
Mörkbruna föremål: Collectionne Stänké
Isiga föremål: Limited edition till Årstider
Matbord längst till höger: Gåvotiden är inne! (Gratis nedladdning från store, här)
Komfort
 Mörkbruna + svarta föremål: Collectionne Stänké
Isiga föremål: Limited edition till Årstider
(Isiga grejen som står längst fram är en barstol)
 Underhållning
Partius Maximus-statyn: Limited edition från Universitetsliv
Klockan: Collectionne Stänké
Datorn: Collectionne Stänké
Multitab: Multitab
 Lampor
Vänstra: Collectionne Stänké
Högra: Limited Edition till Årstider
 Blommor och väggprydnader
"Kängurun och Llaman": Belöning för registrering av Universitetsliv
"Tavlan": Fler julklappar (gratis nedladdning från store, här)
"Träden, palmerna, snöflingorna och grenen": Belöning för registrering av Årstider
Blomman och gula/orangea tavlan: Collectionne Stänké
 Snögubben i kulan: Fler julklappar
Tre julsakerna på väggen (från vänster) och hunden med paketet: God jul-klappar (gratis nedladdning fårn store, här)
Gubben, dockan och snögubben: Gåvotiden är inne!
Resten: Collectionne Stänké
 Förvaring
Båda: Colliectionne Stänké
Byggföremål
Sten: Okänt (visste inte ens att jag hade den) 
 Djursaker
Allt: Grahams djurbutik (något till husdjur)
Dörrar, fönster valv m.m.
Längst till vänster: Okänt
Dörren med tassavtryck och tassavtrycks fönstret: Grahams djurbutik
Mörkbruna dörren, "vanliga" fönstret, valvet och eldstaden: Collectionne Stänké
Isvalvet och ispelaren: Limited edition från Årstider

Jag glömde/hittade inte allt, men jag har med alla grejer.
Om någon undrar, jag har inga kläder eller liknande från store.
Jag har helt enkelt inte tyckt att jag ska behöva köpa simpoint för något, men jag vill fortfarande ha en del grejer för simmar från store. Jag fick 2000 simpoints att börja med, och nu har jag bara 150 kvar...

Ses!
Hajsvajs
länge!

  1. Varför du började spela sims.
  2. Vilka spel har du?
  3. Vilket är ditt bästa expansionspaket och varför?
  4. Vad saknar du i spelet? Vad är du missnöjd med och varför?
  5. Tjejsimmar eller killsimmar?
  6. Vilken egenskap använder du mest?
  7. Ta bilder eller filma?
  8. Vilken låt på simliska är din favorit?
  9. Om du var en sim, vilka egenskaper hade du haft då?
  10. Det värsta expansionspaketet och varför?
  11. Vilket är dina simmars vanligaste yrke?
  12. Vilken är din favorit stad?
  13. Vilket är det vanligaste sättet dina simmar dör på?
  14. Saker du köpt från Store.
  15. Vilket yrke har du aldrig varit och varför?
  16. Legacys eller "vanligt" spelande?
  17. Vilken är den tråkigaste färdigheten?
  18. Vilket är ditt favoritspöke/sätt att dö på och varför?
  19. CC eller CC-free?
  20. Med eller utan fusk?
  21. Finns det någon egenskap du aldrig har använt? Varför har du aldrig använt den?
  22. Vilken är din favorit färdighet.
  23. Hur brukar du spela med dina simmar?
  24. Ladda ner simmar eller skapa egna?
  25. Den familj du spelar på mest nu.
  26. Sunset Valley eller Bridgeport?
  27. Vilken är din favorit bland övernaturliga varelserna (ex. vampyr m.m.)?
  28. Vilken livslång önskan: Omgiven av familjen eller superpopulär?
  29. Vilken är din favorit bland åldersstadierna?
  30. Om inte Sims, vilket spel då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar