söndag 16 juni 2013

Dag 2 - Vilka spel har du?

Haloj!

Det här är också ett schemalagt/tidsinställt inlägg, för jag är fortfarande hos min farmor...

Vilka spel har du?
Jag har inga prylpaket, jag tycker nämligen att det är lite onödigt, men jag tror att jag ska köpa något snart, eftersom jag har köpt alla expansionspaket jag vill ha (fast semesterparadis har ju inte kommit ut), alltså alla som existerar just nu förutom Övernaturligt. Den har jag inte köpt, för jag gillar inte när det blir för overkligt. Jag tycker dessutom att jag klarar mig utan det spelet.


Ses kanske senare idag, för då kommer jag hem!
Hajsvajs
länge!

2 kommentarer:

  1. Känner samma sak inför prylpaket!
    Tycker du I Rampljuset är värt att köpa? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra att någon håller med mig om det där med prylpaketen! :)
      I Ramljuset är inte det första jag skulle köpa, fast om du gillar grejen med jobben som följer med drömjobb gillar du nog I Rampljuset också.
      Då menar jag t ex. att man gör uppdragen när man är detektiv och liknande. Man får själv välja när man ska jobba, men det är jobbigt att bara stå på gatan och göra akrobatkonster, trolla eller sjunga.
      Om du har Årstider, Husdjur, Leva livet och Drömjobb skulle jag köpa det om jag var du, men annars skulle jag köpa de först! De är roligast och nödvändigast, tycker jag.

      Radera