onsdag 5 juni 2013

Semesterparadis

Haloj!

Om någon undrar, så håller jag på med en ny "Lova mig"-del, det är därför jag inte gjort något annat inlägg på länge.

Som ni förmodligen vet, kommer Semesterparadis snart!
Därför hade jag tänkt skriva lite om det!
Alla bilder i det här inlägget kommer från EAs eller The Sims 3s videor som ni hittar här och här.
Semesterparadis kommer alltså ut den 27 juni (om du inte beställer det på CDON), sista torsdagen i juni. Om du inte visste det, kommer alla (och de som har kommit)ut på torsdagar i Sverige, en gång gick jag till en butik på en onsdag, och då sa de att de inte fick sälja de förrän det var torsdag.

Spelet verkar på sätt och vis ganska annorlunda de andra spelen, även om jag tycker att det verkar lite likt årstider. Då menar jag att man kan simma och sola m.m. 
Det som jag ser fram emot mest är hotellen. Jag verkligen ÄLSKAR att fixa hotell (inte på riktigt), jag lovar att jag har testat alla hotellspel som fanns för två-tre år sedan på spela.se. Då var jag lite beroende av sånt kan man säga. Fast jag tror att det blir roligare med simmar än med underliga gubbar (och gummor).

En annan sak jag ser fram emot är att ha husbåt. Det kommer vara cool om man kan sticka iväg till ingenstans och sen komma hem igen efter ett tag. Jag tror man klarar sig rätt bra även om man är helt off.
Den tredje saken jag ser fram emot är att man ska kunna bada småbarn. Hur gulligt ser det inte ut i trailern?
Det jag inte ser fram emot så jättemycket är nog sjöjungfrurna. Jag tror att det är jättemånga som tycker om dom och längtar efter dem, men jag gillar inte riktigt när det blir för overkligt. Det är även anledningen till att jag inte köpt Övernaturligt (jag har köpt alla andra expansionspaket). Jag kommer nog testa vara sjöjungfru någon gång, men långt ifrån alltid...
Jag tror inte att jag kommer låta mina simmar dyka så mycket heller. Jag gillar nämligen inte när mina simmar dör, det är inte kul.
Jag ska definitivt köpa det, jag ska förboka det om jag är hemma, eller förbeställa det om jag inte är det (vilket jag förmodligen inte är).
Hoppas ni också tycker att det verkar kul!
Ses snart, ska fixa några tidsinställda inlägg, eftersom det inte har blivit så mycket nu!
Hajsvajs
länge!

2 kommentarer:

  1. Längtar sjukt mycket! Önskar man hade råd också! :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, jag har bara råd för jag inte har något annat än simsspel att köpa. Jag använder mina pengar till akuta nödfall när jag är i behov av ett nytt spel. Annars skulle jag aldrig kunna köpa ett enda spel...

      Radera