torsdag 20 juni 2013

Dag 4, Dag 5 och Dag 6

Haloj!

Som jag skrev i måndags, så var jag på golfläger igår till idag (det har slutat nu). Jag hann inte göra något inlägg då. :( Igår kom jag dessutom hem vid fem och då var jag jättehungrig...
Är det någon som har sett min nya header? Och jag har ändrat designen! Blev ganska nöjd, men jag ska byta bakgrundsbilden, någon som har tips?

DAG 4

Vad saknar du i spelet? Vad är du missnöjd med?
Jag gör en lista med grejer...
Jag saknar/är missnöjd med...
  1. Att man inte kan ställa in simmarnas längd.
  2. Att det inte finns simmar i min ålder (12), barnen är ungefär 6-8 år och tonåringarna är över 13, men även där känns det inte som om tonåringarna når ända fram till ungdomarna. Simmarna skulle ju kunna växa, på längden, i några mellanstadier, tycker jag.
  3. Att man inte kan köpa kläder, och man behöver inte köpa mat, om man inte vill.
  4. Att småbarn inte kan leka med nallar/låtsaskompisar i spjälsängen.
  5. Att man inte kan bo på två ställen samtidigt, eller hålla på med två hushåll samtidigt. Fast det första ska komma i en uppdatering! Uppdaterar det nu!
  6. Att det är svårt att använda en kamera (tycker iaf jag), man kan ju gå omkring när man fotar ju!
  7. Hur skaffar man egentligen ett "Semesterhus" (Destination Världen)? Uppdragen tar ju slut eller blir omöjliga efter ett tag!
  8. Varför måste man göra uppdrag på sin semester, slutat åka på semester... Händer sällan iaf...
  9. Det kommer för många buggar! Alldeles nyss kraschade spelet... KUL!
DAG 5

Tjejsimmar eller killsimmar?
Jag tycker helt klart tjejsimmar. De är roligare att göra, det finns fler snygga kläder m.m.
Dessutom tycker jag att det är lättare att anpassa tjejerna än killarna hur jag vill att de ska vara...

En gammal bild jag gillar... :)

DAG 6

Vilken egenskap använder du mest?
Förut (ca 6 månader sen) skulle jag skrivit vänlig. Fast nu använder jag mer olika. Den vanligaste är nog ändå Kockbegåvning. Jag gillar Matlagningsyrket och färdigheten. Tänkte kolla en extra gång bara..!

Lovas farmor lagar mat! :)

NEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJ! DET DUMMA SPELET KRASCHADE IGEN, FEMTE GÅNGEN UNDER DET HÄR INLÄGGET! Jag har till och med avinstallerat en del av mitt CC! Hoppas det inte är den nya uppdateringen! Kommer bara till det att man laddar sitt hushåll! Sjukt irriterande!

Ses nog när jag fått spelet att funka!
Hajsvajs

länge!
  1. Varför du började spela sims.
  2. Vilka spel har du?
  3. Vilket är ditt bästa expansionspaket och varför?
  4. Vad saknar du i spelet? Vad är du missnöjd med och varför?
  5. Tjejsimmar eller killsimmar?
  6. Vilken egenskap använder du mest?
  7. Ta bilder eller filma?
  8. Vilken låt på simliska är din favorit?
  9. Om du var en sim, vilka egenskaper hade du haft då?
  10. Det värsta expansionspaketet och varför?
  11. Vilket är dina simmars vanligaste yrke?
  12. Vilken är din favorit stad?
  13. Vilket är det vanligaste sättet dina simmar dör p
  14. Saker du köpt från Store.
  15. Vilket yrke har du aldrig varit och varför?
  16. Legacys eller "vanligt" spelande?
  17. Vilken är den tråkigaste färdigheten?
  18. Vilket är ditt favoritspöke/sätt att dö på och varför?
  19. CC eller CC-free?
  20. Med eller utan fusk?
  21. Finns det någon egenskap du aldrig har använt? Varför har du aldrig använt den?
  22. Vilken är din favorit färdighet.
  23. Hur brukar du spela med dina simmar?
  24. Ladda ner simmar eller skapa egna?
  25. Den familj du spelar på mest nu.
  26. Sunset Valley eller Bridgeport?
  27. Vilken är din favorit bland övernaturliga varelserna (ex. vampyr m.m.)?
  28. Vilken livslång önskan: Omgiven av familjen eller superpopulär?
  29. Vilken är din favorit bland åldersstadierna?
  30. Om inte Sims, vilket spel då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar