söndag 23 juni 2013

Kate och John Brown

Haloj!

För inte så länge sedan skapade jag en liten familj, som ni nu ska få läsa om!

Det här är John och Kate, som bor och är tillsammans. 
 Kate och John bestämmer sig för att åka till universitetet. Båda vill bli kockar, så de går konstlinjen.
 Kate (fin min där) bestämde sig för att sätta sig på golvet i hallen och rita, eftersom det ger högre betyg.
 John däremot, bestämde sig för att läsa en bok han hade fått.
När Kate var klar med sin teckning, gick hon och målade. "Teckningen" som sitter på väggen var den hon gjorde, och hon kallar den Jag och John. 
Den riktiga John tröttnade ganska fort på boken, så han bestämmer sig för att lära känna lite fler av de som bor i huset. Människan han pratar med verkar inte riktigt normal (glasögonen, skorna, skjortan och minen)
 Inte för att John själv är normal, här åker han till huvudbyggnaden för att hämta lite grejer.
 När han kommer hem verkar Kate ha något problem..? Vad är det med dig Kate?
 Sedan fickar hon upp en läsk och börjar dricka ur den.
 -Öööööööööööööööhhhh.
Trevligt rapat Kate..!
 Redan innan Kate och John åkte, bestämde de sig för att inte dela säng. De hade knappt bott tillsammans och dessutom tyckte de båda att det var bäst så.
 Det var absolut inte för att John snarkar.
 Mitt i natten (vid halv tolv) kommer en trött besökare in i Kates rum. Besökaren verkar ha något emot Jag och John...
 Sedan går han in till John och fällen ner sängen...
 ...men han lägger sig naturligtvis inte i den.
Vid två ringer Kates mobil. En tönt vill gå på dejt med henne.
-Jag är tyvärr ihop med en kille som heter John, jag gillar faktiskt honom.
 Under natten har Kate fått en rumskompis.
"Henne ska jag prata med imorgon", tänker Kate.
 På morgonen går Kate upp och bäddar sängen.
 Hon har visst fått en till rumskompis.
Var det inte han John pratade med?
 När Kate har gjort sig i ordning gör hon ner och hinner precis se när John går ut ur matrummet.
 Han verkar vara på väg till en lektion, fin blick där.
 Här hålls Kates och Johns första lektion. Byggnaden har en misstänkt skulptur med en blå sims symbol...


Det var inte alla bilder, men jag tror att de räckte för nu...
Ses
Hajsvajs
länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar